O NASZEJ FIRMIE
Project Plus HR to Międzynarodowa Agencja Pracy i Rekrutacji, która powstała w oparciu o doświadczenie ekspertów w obszarze działalności agencji zatrudnienia. Posiadamy licencje wydaną przez Marszałka województwa podlaskiego (nr. 15987). Nasz model biznesowy to zróżnicowany zespól pracujący ze sobą w Polsce i w Białorusi. Wielojęzykowosc naszego zespołu pozwala wysoki komfort współpracy z naszymi pracownikami i kontrahentami.
Swoje usługi dedykujemy wszystkim osobom, zarówno w Polsce jak i za granicą, którym zależy na stałym podnoszeniu swojej konkurencyjności w znalezieniu pracy. Nasze oferty dostosowane są zarówno do osób poszukujących zatrudnienia w Polsce, jak i tych których interesuje praca za granicą.
Wyróżnia nas innowacyjność oraz indywidualne i nieschematyczne podejście do stawianych przed nami wyzwań. W relacjach z Klientami i Pracownikami stawiamy na uczciwe partnerstwo i zaangażowanie. Szczególną uwagę przywiązujemy do wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, których świadczenie każdorazowo oparte jest o obowiązujące przepisy krajowe oraz wspólnotowe.
Od początku naszej działalności skupiamy na skutecznych rekrutacjach, doradztwie personalnym, profesjonalnej obsłudze kadrowo-płacowej oraz rozwiązaniach elastycznych takich jak: praca tymczasowa, leasing pracowniczy czy outsourcing. Nasze usługi realizowane są przez zespół specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w swoich dziedzinach, gwarantujący indywidualne podejście do każdego projektu.
Misją firmy jest kształtowanie rynku pracy, a działania oparte na filozofii „good to know you” są wartością, która wyróżnia Project Plus HR na tle konkurentów oraz stanowi podstawę kultury organizacyjnej firmy.